Tjuvlyssnat.se

Baan Thai, Luleå

Två tjejer ~17 står i kassan och ska beställa bord.
Tjej 1: Får man sitta där inne?
Kassörskan: Det är en spegel.
________________________________________________


Busshållplats i Valsätra, Uppsala


Två tjejer ~25 står och pratar medan de väntar på bussen.

Tjej 1: Min pojkvän är så jävla korkad!
Tjej 2: Hurså?
Tjej 1: Vet du vad jag fick på min födelsedag!?
Tjej 2: Nä...
Tjej 1: Blåbärssoppa och en chokladkaka! Som jag fick gå och handla själv!
________________________________________________


Busstation, Luleå


En kille ~25 sitter och väntar på bussen när det ringer i hans telefon.

Killen: Ja hallå.
Tystnad.
Killen: Seriöst?
Tystnad.
Killen: Inte bra det.
Tystnad.
Killen: Men vi får snacka mer om det sen, det ringer på andra linjen. Hej!
Killen lägger på och ringer upp ett nytt nummer.
Killen: Hej. Du är skyldig mig 500 kr.
Tystnad.
Killen: Ja men vi slog ju vad.
Tystnad.
Killen: Men om Daniel och Jenny!
Tystnad.
Killen (skrattar): Ja, de har gjort slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0