I'll be rockin' like a rockstar

Igår följde jag med Hasse och Micke till Luleå. For till gubbdagiset en sväng.
Svängde runt lite. Sen till kvantum handla lite mat och for till mig och käka.
Blev lövstek, potatiskrocketter, pepparsås, beasås, grillsmör och persiljesmör ;-)
Var gott de. Sen såg vi Singing Bee och chilla.
Kring tolv for vi tillbaka till Luleå och snurra. Kom hem typ halv 3.
Somna fort med älskling :)

Idag gick jag upp klockan 10. Börja fixa ihop lite grejer osv.
For till Madde och sen for vi ut med skotern. =)
Blev över buddbyträsket, mot vittjärv. När vi kom till Kusån vände vi.
Mötte upp Nikey på träsket och sen drog vi till Svedjefortet.
Gick in och kolla lite på kanonerna ;-) haha.

Efter det for vi hem till mig, såg Herbie Fulltankad och slöa.
Jag och Madde for sen till henne och chillat där sen dess.
Nikey kom dit och vi såg Yes Man. Den var bra =)
Kom nyss hem nu, ska duscha och sen gå till gubben ;-*

Jobb imorgon 13-20. Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0