Utmanad

Blev utmanad av Frida http://traxxiefride.blogg.se/

"Här kommer en lista! (En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!"


Vem är din käraste flickvän?
Madde och Sanna
Vem är din käraste pojkvän? Hans-Adrian
Vem litar du mest på ?  Mig själv
Vem vänder du dig till när du behöver någon? Madde och Sanna
Vem är dig likast till sättet?  Kanske Sanna, svårt att säga
Vem skulle du vilja ta med utomlands? Hans-Adrian
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? Ja, det finns väl ganska så många ;D
Vem var du med senast? H-A
Vem saknar du mest? Linus, men ska snart kila ner och mysa med han
Vem älskar dig mest av dina vänner? Svårt att säga ;-)
Vad önskar du dig just nu? Att det här året ska gå snabbt så jag fyller 18 någon gång ^-^
Vad önskar du dig inte alls just? Att Mange tar med sig Super Nintendot till Umeå, vilket han kommer göra.
Vad betyder mest för dig? Kärlek, vänner och familj
Vad får dig på bättre humör? Linus och H-A
Vad får dig på sämre humör? När någon är sur eller skriker åt mig
Vad saknar du? Måste svara som Frida där; Gamla tider!
Vad är dina nyårslöften?  Gå ner 10 kg eller att åtminstone få snygg bikinikropp ;-)
Hur vill du att din framtid ska se ut? Förmögen, bra jobb, man och 2 eller 3 barn, fast kontakt med vänner osv
Hur vill du leva ditt liv? Äventyrligt. Jag vill hinna uppleva massvis!
Hur delar du med dig av dina känslor? Beror väl på situationen :P
Hur mår du? Utmärkt


Jag utmanar: Madde, Sanna, Maja, Jenny, Emma, Bella och Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0