TRÖTT

Igår hann jag inte med så mycket, hoppade i duschen typ fyra, sen klockan sex for jag mamma pappa och syrran till min faster och hennes sambo. Där bjöds det på:

torkade aprikoser fyllda med nå ost och nötter till förtugg,
lax och avocadosallad till förrätt,
viltgryta och potatis till varmrätt,
vaniljglass m. punsch, grädde och syltad ingefära till efterrätt,
och kaffe och tryffel till fika ;-)

Det var smaskigt.

Kom hem vid tolv tiden, då satte jag vid datan ett tag, sen spelade jag lite need for speed, sen såg jag One Tree Hill,
sen spelade jag lite mer NFS och sen slog jag på ett tintin band att försöka somna till ;) (haha, liten tradition sen unga dar). Somnade inte förrän typ kvart över sex. Så kom mamma och väckte mig typ elva..... fan var trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0