Hell yes

Gårdagen gick fort, hände heller inte så mycket.
Jag, mamma, pappa, Maja, Magnus, Maria, Linus, Joel och Josefin for ut till bodsvedjan och hälsade på farmor :-)
Vi fick fika och satt och surra lite. Sen for vi hem igen.
Magnus, Maria och Linus for hem till Umeå.
Såg Parlamentet och efter det spelade jag, mamma, pappa, Joel och Josefin kortspelet "Mad".
Sen kring 11 kom Hasse, Benga, Mattias och Eklund och hämtade mig.
For på Max, sen till Bengas farsa.
Satt och väntade på att han skulle bli klar med bilfan till typ klockan 2 kanske.
(Hasse LOVADE att det bara skulle ta en halvtimma, jo kyss mig) ;-)
Blev måttligt less. Nåja, så skjutsade han hem oss, vi la oss och skulle film men så kom jag på att jag glömt kontrollen till hårddisken hemma IGEN! Så de blev inte nå med den saken.

Såg tv ist, så somnade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0