Gott nytt 2009

Igår var det först meningen att jag skulle festa, men älskling ides inte.
Han var inte taggad sa han, så vi satt hemma och myste istället :-)
Men det gick bra det också.

Får dra en riktig fetfest när jag fyller år istället ;-) hehe, någon som är på?

Nåja, eftersom det var  h u r  m å n g a  s o m  h e l s t  som smällde utanför hans hus så gick vi ut på 12 slaget och tittade. Hela himlen var full i glitter :-)
Iaf, kring halv 3 så kom mamma och pappa för att skjutsa oss till mig.
Vi tog fram massa gott och slog på P.S. I Love You.
Såg bara halva för gubben somna, men jävlar vilken grinar film! :')

Jag hade iaf ett mysig avslut och början på året.
Hoppas ni också hade det bra! :-) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0