Fort var den dagen över

På morgonen blev jag väckt av mor och far, fick som sagt en plattång och en klänning.
Mamma, pappa, Joel, Josefin, Maja och jag käkade smörgåstårta till middag.
Mormor och morfar kom, fick 500 kr.
Så fick jag ett spel av Joll och Josie, "den ofrivillige spelaren" .
Maja hade tagit med sig från Umeå presenten från Mag och Mia, vilket var en biobiljett.
Vi började fika och så kom Anders (utan faster och farmor för dom låg hemma och var sjuka).
Fick iaf 500 kr av Anette och Anders, och 500 kr av farmor.
Vi fortsatte fika, och då kom Madde, som jag fick ett par örhängen av.
Fikade lite till och så kom delar av familjen Joneland (grannarna).
Av dom fick jag 250 kr på Studio 53, (en frisersalong) och en apelsin ;D
Och vi fikade lite mer, så kom Sanna. Fick en skraplott av henne.
Hon fikade också.

Sen gick jag, Madde och Sanna till övervåningen. Snackade om dittan och dattan.
Samtidigt som alla for iväg så kom älskling och Matte. Fick 200 kr på Lindex av gubben.
Spelade lite GH3 och sen fick dom också fika ;-)
Madde for hem och så gick vi upp och spelade lite mer, pratade osv.
Så for Sanna, H-A och Matte.
Satte mig med mamma, pappa, Joel, Josefin och Maja. Vi spelade spelet jag fått.

Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon :-) Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0