APU

Längesen jag skrev nu, så ska uppdatera er lite :-)

Har min APU på Restaurag Nordpol från vecka 6 till vecka 9, så är alltså på andra veckan nu.
Efter APUn är det sportlov och sen tillbaks till skolan.

Förra helgen drog Jenny ett party ute i hampis så for dit och festade lite :) Riktigt roligt.
Inte druckit sen början på november (ja, de kan faktiskt bli så ibland), så det var verkligt välbehövt ! Haha.

Har fått sätta in p-staven idag! Äntligen! Wihoo.
Hon lindade gasbindan runt armen så hårt (för att jag inte skulle få så mycket blåmärken) att när jag kom hem från restaurangen nu kring 9 så kände jag att de gjorde sjukt ont när jag tröck runt armen.
Mamma släppte lös lite på de, hjälpte lite, men gör fortfarande ont. Men, det är värt de. Helt klart.

Håller på att fixa i syrrans gamla rum nu! Fått in garderoben med alla kläder.
Ska sätta upp speglar och sminkbord m.m. nu till veckan :-) Sen är de bara börja med sovrummet.
Känns sjukt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0