Knäckebröds dansen

Förstår att typ 99% av alla som läser min blogg redan har sett den,
men som ni kanske vet är jag väldigt efter med allt typ ;-)

Här har ni den iaf
 

Helgen har varit rolig, igår så var jag, emma, tove och axel hem till madde och hjälpte till med veden.
Jobbigt, men tiden gick ändå fort :P
Sen kring nio tiden for vi till älven där de var folk som grillade och drack.
Var rätt tråkigt eftersom vi var nyktra så jag madde och tove skulle fara till angelica ist.
Men när vi cyklat typ en mil (från bodsvedjan och precis kommit till torpgärdan) så ringer dom och säger att dom ska till stan..
så vi blev lite less, satte oss i en busskur, myste med en jättegosig och söt katt, käka chips och drack cola. =)

Kommentarer
Postat av: Fride

haha den är najs ;D

2009-05-02 @ 13:03:28
URL: http://traxxiefride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0