Choklaaaaad

Nu sitter jag här på syrrans laptop, ser CSI Miami och äter godis.
Hela familjen är hemma, inte ofta det händer.
Pappa, Josefin, Joel, Magnus, Maria och Maja spelar Carcassonne,
men mamma och jag orkade inte vara med.

Hasse kom till hit kring 13.00, vi låg bara och såg Two And A Half Men till typ 15.30,
medans jag väntade på att pappa skulle komma hem med schampo och balsam.
Så tog jag mig en dusch, sen for vi ut och kolla på nå husbygge.

Kring 18 var det käk, lasagne, så vi for hem.
Sen efter maten så skulle han till Luleå och vara med Micke.
Så har bara suttit hemma, förutom den lilla svängen jag tog till rimi för att köpa choklad,
innan efterrätten som var persikopaj med glass :-)


Igår var jag med Elli, Frippe, Lappen, Natti och Tenbäck.
Vi chillade på och såg House On Haunted Hill.
Svin bra och läskig som fan i början, men sen fuckade dom hela filmen med en svart photoshopad skugga som for omkring och sög in allt levande i huset ^o) . . .
Ni hör ju hur det låter.
Nä, ska se tvåan någon dag iaf, tydligen är den mycket bättre :b

Casper ligger nu ihoprullad i soffan alldeles bakom mig och sover :-)
Min lilla myskatt.

Och Linkan har lärt sig att gå några steg utan stöd :D
Känns helt sjukt hur fort tiden har gått.
Jag menar, det känns som att han nyss föddes och det är nu 14 månader sen ;s
Sen ser man ju han inte ofta heller, så det är sånna stora förändringar när det väl blir av.

Nåja, nu ska jag gå upp och lägga puzzel med mamma ;-)
Och hoppas på att Hasse kommer och sover med mig,
ist för att vara i Luleå hela natten. Men man vet ju aldrig med han ;>
Ha en bra kväll! Puss ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0