Trust I seek and I find in you

Igår så kom Hasse och hämtade mig efter skolan, vi for till han.
Sen kring 16.30 for vi hem till mig och lagade mat, schnitzel m. potatiscrocketter och bea-sås :-)
Så ringde Timmy och vi for ut en sväng.
Sen till Markus som köpt en ny skoter, som de for och pillrade lite i ;-)
Efter det for vi hem till Hasse igen, men då skulle jag typ direkt till Elli och Frippe.
Så jag gick dit, så såg vi The Strangers, fyhelvete så äcklig film :b
Jag och Natti satt och skrek till lite då och då, haha.

Nåja, efter filmen kom Hasse, Springare och Eklund och hämtade mig igen, skjutsade hem Natti.
Sen skulle dom till Johan, så jag gick upp och snackade med Sanna :)
Kring 22.30 skjutsade Hasse hem alla och så for vi hem till mig och sov.

Imorse vaknade jag först 08.10 och skulle vara ombytt i köket halv.
Jävla väckarklocka som inte ringde. Nåja, stressade upp, Hasse skjutsade mig och sen for han hem.
Var i köket till 14, fick göra toasters osv. Sen gick jag till Hasse igen som var med Dennis.
La mig i soffan och myste (mös?) med sötaste och somnade där.

Klockan 19 skulle han och träna, och jag hem och käka. Så han skjutsade hem mig.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen dra till Madde. :-)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, vad trevligt =)

2008-09-19 @ 11:09:35
URL: http://ellert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0