Just chillin'

Imorse vaknade jag och Hasse typ 10, var lite bakis, men överlevde ;-)
Åt en ordentlig frukost med ägg oallt, sen for vi till han och myste.
Kring 16.30 skulle han till Luleå, så han skjutsade hem mig.
Pappa och jag beställde då hem pizza från Persien, vart svin jävla mätt.
Sanna ringde 18.30 och sa att jag skulle komma och se bio med dom.
Så gick proppmätt och fort som ett psyk till stan, var framme typ 18.57 ;-)
Jag, Sanna, Natti, Elli, Jessie och Ronja såg då Patrik 1,5, skit kul film.
Efter det fick vi skjuts hem av Sannas pappa.

Kom hem 21 och sedan dess har jag suttit och sett Braveheart,
räknat matte och druckit Coca-Cola. Snart ska jag öppna en chipspåse också ;-)
Nå, ska se färdigt filmen nu, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0