'Cuz I can't stand to keep this in

Bortglömd, det är vad jag känner mig.

___
Ey, den där känslan som fuckar upp i magen,
blandade tankar som håller hela dagen.
De blir så himla mycket filosofi,
hjärnan blir fylld, ey, jag vill slå mig fri.
Saker som svider, som lider, som gör ont.
Vänner som försvinner och allting känns så tomt.
Fördomar kommer och fördomar går,
familjen och min kärlek som alltid består.
Jag glider in i tankarnas värld, skriver texter,
dessa tankar som hela tiden växer.
Jag finner ondska, jag finner också kärlek,
tiden den bara rinner ut, jag finner svek.
Minnen som försvinner och minnen som finns kvar,
åren bara går och jag finner inge svar.
Jag letar, jag söker, men ingen förstår.
Möjligheter kommer, men fördomar består.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0