We break the dawn

H-A låg och sov när jag kom till han igår kring 22, så la mig ner, såg tv och läste lite.
Somnade typ 23.45 och sov som en stock, tills han vaknade kring typ 04-05 tiden.
Då började han hålla på och jävlas ;-) och sa "Var inte så tråkig, du måste vara vaken med mig!"
.. Så var vaken tills typ 06.
Kring 08 ringde Jenny och fråga om jag skulle på idrotten, somna om igen.
Klockan ringde 09.30, stängde av och somnade om.
Sen vaknade jag typ 10.10 och rusade upp ur sängen. (började 10.05)
Väckte Hasse och han skjutsade mig.

Jaja, det var min "morgon" de.
Gick tillbaka till han kring 15 när jag slutade och efter det har det inte hänt så mycket.
Sitter nu här och är jätte hungrig..... Nåja, BYEBYE ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0