The only one that makes my heart wanna beat

Toktjorvig dag!
Har egentligen sovmorgon till 10.05, men vi skulle ha servering den tiden idag.
Så gick från Hasse till skolan, kom 5-10 min sent. Men hittade ingen?
Typ helt öde i hela skolan och de var inte i det klassrummet dom sa att vi skulle ha.
Så gick tillbaka till Hasse, la mig i sängen med honom och råkade somna.
Vaknade 10.30 och blev svin stressad, gick tillbaka till skolan.
Kom till bilden klockan 11 och den slutade 11.30.

Sen hade vi lunch och då fick vi veta att engelskan var inställd,
och då slapp vi också ha samhälls av någon anledning? Glad är väl jag.
Så tog bussen hem klockan 13 och nu har jag precis gjort färdigt novellanalysen.
Ska nog sätta mig och se lite OTH, fått hem andra säsongen såå.

Hejs ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0