Russin och hackad mandel

Sötgubben kom hem från Ö-vik igår :-) Så glad jag blev att se han.
Han sov hos mig, vi såg You Don't Mess With The Zohan och myste.

Han skjutsade mig till skolan kring 8.30 och så hade vi kök till 11.15.
Gjorde Lasagne och Torskgratäng m. svampstuvning och mos till cateringen.
Resten av dagen hade vi livsmedelskunskap, klassråd och engelska.

Sen när jag slutade 16.00 så tog jag bussen till Hasse, och typ direkt när jag kommit så kom Ogge också.
Så vi for till Johan, för Ogge funderade på att köpa hans bil ;-)
Tog en runda med den och sen blev det Max. (Men det är ju inte så ovanligt när de gäller H-A)
;-) Kom hem för en stund sen, nyss käkat och nu sitter jag här med Mmmmmarabou ;)

Nåja, det var min dag! Skriver kanske nå mer senare.
Pussciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0