It's gonna take a lot to drag me away from you,

there's nothing that a hundred men or more could ever do.
---

Idag hade vi prov på morgonen, gick förvånansvärt bra faktiskt.
Efter det var vi i köket och lagade nå olika grytor osv till cateringen.
Sen hade vi lunch i 2 timmar, skönt vare minsann.
Resten av dagen hade vi klassråd och engelska ;-)

När jag slutade gick jag till Hasse och vart med han tills 19.30.
Nu ska jag försöka få lite läxa gjort....... känns tungt somfan.
Jaja, sånt man får dras med!

---
Det är fan sjukt hur mycket som hänt sen i fredags till idag,
ska inte dra upp allt men kan komma på 8 olika saker just nu.
Varav 2 döda, 8 skadade och 6 bilar förstörda på något vis ;s
(Vad jag kommer på)
Hoppas det kommer soligare dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0