Girlicious

Igår var riktigt kul : ) Kring 18 tiden började tjejkvällen hos Frida Bokvist.
Beställde mat från Ming Palace och snackade om allt möjligt :-)
Drog med 22 bussen in till stan, där vi skulle till någon fest.
De sög där så vi gick därifrån, ist hängde vi gäng på stan ;> haha
Tillslut var vi väl kring 20 pers :-o Några gick och käkade på frasses.
Där var det en så jävla full snubbe alltså, haha, creepy.
Stod typ och glodde på oss somfan, och sen gick han fram och ställde sig typ 1 dm från Frida.
Då sprang alla ut ;-)

Alla började dra hem kring 00.30, så då bad jag Hasse komma och hämta mig.
Så var jag med Hasse, Micke och Kiddan (tror jag han kallades? ;) inte så jävla hajj på namn)
For hem till Hasse och satt och läste nå smaklösa skämt, kollade full frys osv.
Sen for vi ut igen, satt typ och sov i bilen haha. Micke och Kiddan for till Luleå kring typ halv 4 eller halv 5.
Då åkte jag och Hasse hem och mös :-) Somna ganska snabbt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0