En liten lista

ALLMÄNT


Vad heter du: Elin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:  Ellen
Vart bor du: Boden
Ögonfärg: Blå-Grön-Grå
Hårfärg: Brunt
Civilstatus: Pojkvän
Vad använder du just nu för jacka: En vit/grå/grön och en hel vit
Vad använder du just nu för skor: Converse vinterskor
Favoritfärg på kläder: Svart och brunt tror jag
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Varierar varje månad
Vad har du för jeansstorlek: W 27 L 32, har jag för mig
Vad har du för tröjstorlek: S/M


SENASTE PERSON SOM

Du sov i samma säng som: H-A
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Sanna, Elli, Natti, Jessie och Ronja
Du kysste: H-A
Du gick på stan med: Jenny
Du kramade: Madde
Du fick sms av: H-A
Du ringde: Syrran
Ringde dig: Jenny
Skickade ett e-mail till dig: Bloggtoppen.se


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det: Ja
Sagt att du gillar någon och ljugit: Inte vad jag vet
Sagt att du inte gillar någon och ljugit: Förmodligen
Gråtit över en pojke: Ja
Stulit något: Jo

SAKER

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Har jag säkert
Är du ensam nu: Ja ;-(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Bumbibjörnarna bl.a.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ofc

ANDRA SAKER

Varit kär: Ja
Kör du bil: Inte nu, men börjar snart övningsköra
Har du ett jobb: Nej, har skola
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, oftast.
Gillar du berg och dalbanor: Love it :-)
Favoritgodis: Choklad och hård gelé
Favoritchips: Dill och Gräslök
Har du någon tatuering: Nix
Har du någon piercing: Näsan och 6 st i öronen


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit: Nej
Köpt någonting: En Coca-Cola
Varit sjuk: Haft satans ont i huvudet om det räknas
Sjungit: Yes
Sagt jag älskar dig till någon: Nej
Träffat någon ny: Träffat nytt folk gör man väl alltid, men inte lärt känna någon ny tror jag.
Saknat någon: Ja, min pojkvän som är i Ö-vik
Kramat någon: Ja, Madde
Kysst någon: Hasse onsdagkväll


SENASTE

Film du såg: Honey
Film du hyrde: Oj, det var längesedan :b
Mat du åt: Tacos/Tortillas

Låt du lyssnade på: T-Pain ft. 2pistols - She Got It

BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: En del :P
Skrika: När jag är arg och less :-)
Sova: Kan hända
Ha ångest: Någon gång kanske?
Skada dig själv med flit: Haha nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nepp
Drömma mardrömmar: Ibland, sist var väl typ en vecka sen eller nå ;-)
Ta droger: Inte olagliga iaf :b
Försöka vara annorlunda: Inte vad jag vet
Klä dig i svart: Ja, men inte sadistiskt
Gå till kyrkan: Inte hänt sen konfiramtionen :P
Gå i skolan: 5 dagar i veckan
Ljuga: Händer
Hata folk: Jodå
Lita på folk: Vissa :-)

VEM

Saknar du: Hasse-boy-toy
Vill du döda: Ingen för tillfället ;b
Rörde dig sist: Sanna kanske? :s :D
Vill du slå: En subba
Kysste dig sist: H-A
Vill du kittla: Mouhaha ^____^
Kramade du sist: Madde
Vill du prata med: H-A
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som: Någon svin frän
Sårade dig sist: Dunno
Vill du bli galet full med: Madde och Sanna :-)
Gjorde dig riktigt glad senast: Gubben :-)
Är sötast på jorden: Linus


HAR DU

För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Say whoot?
Tvångstankar: Låsa dörren när jag är ensam hemma, kolla brevlådan när jag går förbi osv
Någon annan psykisk sjukdom: Nix
Någon fysisk sjukdom: Håller på att bli lite förkyld kanske
Någon skada: Schne höft? Nä, inte vet jag
Färgat håret: Många gånger
Brutit några ben: Nej, tack och lov :-)
Några piercingar: Näsan och 6 st i öronen fortfarande!
Egen dator: Nix
Bra självförtroende: Njaaaaoo, ibland :D
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nej, tar från UM ;-)
Tagit nakenbilder: Haha, tyvärr
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: ..Njaä?
Varit kär: Oja
Dumpat någon: Back in the days
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Yes, Las Palmas, Sunny Beach och Norden
Rymt hemifrån: Faktiskt inte ;-)
Tuttat eld på nått: Ja .___.
Gjort något olagligt: Kan väl hända


HUR

Går du: Som att jag blivit rövknullad ;>
Svarar du i telefonen: Hemtelen - "Hej, det är Elin" Mobilen - "Hallå"
Fördriver du tiden: One Tree Hill m.m.
Mycket pengar har du: typ 300 kr som ska räcka i 2 veckor...
Tjänar du pengar: Studiebidrag
Ofta bäddar du sängen: När jag städat ;>
Ofta diskar du: Aldrig hemma, men när vi har kök på skolan.
Ofta städar du: Typ 1 gång i månaden kanske? :b
Många stör du dig på: Många : )
Ofta träffar du din familj: Typ varje dag, förutom bröderna, dom ser man inte så ofta.


TROR DU

Att du kommer att bli något: Ja, men ofc, typ gourmet kock ;-) (Stavning?)
På rymdvarelser: Förmodligen liv på fler planeter än Jorden
Att folk tycker om dig: Ja, någon iaf :p
På ett liv efter detta: Ja, allt kan inte bara ta slut hoff-poff
Att fiskar kan tänka: Jo, men glömmer allt efter 3 sek ;>
Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis

VÄLJ

Katt eller hund: Hund!
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Båda
Telefon eller Internet: Båda
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Sommar eller vinter: Sommar
Kramar eller kyssar: Båda
Choklad eller vanilj: Choklad!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

sunny beach =) iiih, vi hade verkligen kul den veckan =)

2008-10-22 @ 13:24:20
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0