'Cause he fills up my life

Jag är glad idag, jätte glad :-)
Känns som att allt bara blir bättre och bättre hela tiden!
Inte för att det varit "åt helvete" på jävulskt lång tid, men ja.
Ni fattar!

- Det rusar lycka i mina ådror :-)


Idag var jag på skolan till 13.45, då slutade vi.
Tog bussen hem, satt lite vid datan och förde över säsong 1 av One Tree Hill på externa.
Sen ringde Hasse och så kom han hit.
Städade lite på rummet osv, sen for vi till han.
For och tankade 940n, firra glykol (trorjag?) och sånt ;)
Sen tillbaka till han, såg tv och hade det mysigt :-)

Nu ska jag dammsuga rummet och fixa klart,
sen får jag se :-) Ha en super duper mega extremt bra kväll!
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0