A drop in the ocean

Nu är Hasse påväg till Ö-vik, åh saknar han redan..

Haft kök idag, gjort rotsaksgratäng, svampstuvning, vaniljparfait, björnbär i sockerlag, laxrullar med skagenröra och choklad dekorationer. Vi slutade klockan 13.30 och då gick jag till Coop, köpte grädde och blockchoklad. Ringde syrran och hon kom och hämtade mig.
När jag kom hem gjorde jag chokladmousse och nu sitter jag här.
Funderar på om man ska se lite One Tree Hill :-)

Veckorna går hur fort som helst, det är jobbigt att komma upp på måndagen, men sen är det helt plötsligt torsdag då vi har kök hela dagen så känns som typ en timma, och sen är det helt plötsligt fredag och helg. Så sjuk skönt att ha praktiska dagar, känns som att det nyss var sommarlov och nu är det bara 2 månader till jul. Glad är väl jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0