When you try your best, but you don't succeed

Jag är så less, känns som att allting jag gör är fel.
Hemma är det ingen tvekan om det, får ju höra det näst intill varje dag så.
Men när jag känner att jag hela tiden vill hålla tillbaka och ändra på mig själv när jag är med vänner osv känner jag mig så jävla kass. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre..
DET ÄR SÅ JÄVLA FRUSTRERANDE

jag tror till och med pappa försvarade mig för mamma idag..
hörde inte riktigt något mer än att mamma nästan skrek när hon berättade vilka "fel" jag gjort,
men hon höll på en stund, som att hon försökte övertala honom att hon hade rätt.


_
Syrran har flyttat nu, hon fraktade över sängen igår.
Känns faktiskt lite tomt.

Kommentarer
Postat av: maddehansen

jag tycker att du är bra som du är.

jättebra tillochmed! <3

2008-11-30 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0