No, he can't read my poker face

Jag är sjuk, nu har jag fått ont i halsen också.
Och dessutom kommer snart hostan igen.. Åh, de suger!
_
Igår kväll var jag hos Isse, hade skitkul, fastän jag inte drack ;-)
Orkade verkligen inte, för kändes som att jag hade små sår och blödde i halsen.
Nåja, det tar vi igen nästa (?) helg.
Gör ett försök till att rabbla upp dom som var där:
AT, Sanna, Jeppe, Martin, Elin, Isse, Dennis, Anton, Axel, Per och jag,
sen kom också Sofia Stattin, Lovan, Elin L-P och några fler jag inte vet vem de var.

När jag kom hem så satte jag mig och såg Samantha Who? och käka lite chips.
Sen ringde Hasse och fråga om han kunde komma och sova med mig,
men kring 3 ringde han igen och sa att han skulle sova hemma.
Han mådde väl inte så bra, lill gubben :-)
Somnade relativt tidigt igår och mamma väckte mig halv 11.
_
Nu ska jag sätta igång en maskin (börjar bli tomt i garderoben)
och sen försöka göra den där sista läsloggen.
Sen måste jag försöka börja med den där jävla novellen någon dag också, men inte nu :-)
Ringer väl och väcker Hasse när jag är klar.

Jaja, heeeeeeeeejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0