This is me

Fullständigt namn? Elin Lovisa Arvesen
Exakt ålder? 16 år och 10 månader
Vart bor du? Boden (Erikslund/Fagernäs)
Bor tillsammans med? Mamma, pappa. Syrran flyttar snart ut.
Husdjur? Inte längre. Hade Rödpannade Kakariki ("Dvärg papegojor") förut.
Färg på ditt hus? Brunt med blåa knutar
När är du född? 15 januari 1992
Klass? HR08
Vilket år tar du studenten? 2011
Något jobb? Nej, men hoppas på det senare ;-)
När gick du upp i morse? 13.00-13.30 någonting
När ska du sova ikväll? När jag blir trött, ska försöka bli det någorlunda tidigt.
Duschat idag? Nej, ska färga håret snart, så då blire ;-)
Kramat någon idag? Inte de
Pussat någon idag? Nix, men hoppas väl på att få några ^__^
Vad har du ätit idag? Pepparkaksfil med crunchy! Det var faktiskt gott :p
Dagens klädsel? Än så länge pyamasbyxor och "inget krångel, mera hångel" t-shirt, haha
Dagens smink? Gårdagens fortfarande
Dagens sötnos? Madde, för att hon ids färga mitt hår :b
Dagens roligaste? Inte hänt så jäkla mycket än ;-) Blir väl att det finns tävlingar i "bästa ostkakan" (asg)


SOCIALT

Har du många vänner? Jo, men umgås inte med alla på fritiden ;-)
Hur många har du kysst? 11 stycken, vad jag kommer ihåg.
Vem kramade du senast? H-A
Hur många har du haft sex med? 3 stycken
Hur många har varit otrogna med dig? 1 eller 2 trorjag.. Inget jag är stolt över.
Har du pojk-/flickvän? Ja
Vem pratade du med i telefon senast? Papi
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från H-A "Nä :p sa bara för att retas lite :)"


FAVORIT

Film? Walk The Line, Blow och Candy tror jag.
Låt? Just nu Lady Gaga - Poker Face
Mat? Fläskfilé med nå god sås och potatis/ris
Dryck? Coca-Cola och Vatten :p
Färg? Grön, svart, brun, vit och orange :p
Stad? Stockholm och Umeå tror jag
Land? Sverige och USA
Ämne i skolan? Köksämnena ofc
År? 2005 - 2006


SENASTE

Personen du tänkte på? H-A
Personen du kysste? H-A
Gången du spydde? Inatt ;\ smaka åthelvete
Gången du grät? Igår, lite grann :P
Pizzan du åt? Förra helgen, en Jetaume tror jag det hette, från Persien
Gången du var i Göteborg? Typ 2003/04 kanske?
Gången du var i Stockholm? Förra sommaren 
Gången du var full? Igår
Gången du var hög? "All the time, i'm high on love" ;-)
Personen som såg dig gråta? Syrran kanske, dunno :p


ANTINGEN ELLER

Svart eller vitt? Svart
Hund eller katt? Hund, eftersom jag är allergisk mot katter, men gillar dom också :-)
Ute och festa eller hemma och mysa? Beror på med vilka/vem :)
Tv-spel eller datorspel? Nintendo all the way
Singel eller upptagen? Upptagen
Hångla eller puss? Beror på vilken andedräkt jag har ;D
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Lunarstorm, eftersom jag inte har nå annat?
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel, eftersom det är det enda jag följt, för mångamånga år sen.
Svart hår eller blont? Blont på mig, skulle inte passa i svart.
Blåa ögon eller bruna? Jag vill ha bruna, men är vackert med blåa också :p
Choklad eller lakrits? CHOKLAD! <3 lakrits är blää
Göteborg eller Stockholm? När det gäller nöjesfält så äre Göteborg, men annars Stockholm :p
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca cola eller fanta? Coca-Cola ftw ;-)
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Prickigt, man ser så tjock ut i randigt :P
Älska eller älskas? Älska
Leva eller dö? Leva


ANTAL

Personer du älskar? Familj och vänner
Personer du hatar? Vet faktiskt inte :p
Pojk-/flickvänner du haft? Ingen aning genom alla år, annars är det väl 3 typ
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2 kanske? Vet inte
Festivaler du varit på/ska på detta året? Räknas inte som festival, med BA och LK
Gånger du haft minnesluckor? En gång och då var det en enda stor
Gånger du varit hög? "I'm high on love all the time!" ;-)
Personer du saknar just nu? Hans-Adrian Öfverdahl och Linus Arvesen
Gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger


VEM

Vill du kyssa nu? H-A
Ska du träffa imorgon? Pappa och Morfar iaf, sen kanske förbi en sväng till Farfars sten.
Sjöng du senast för? Madde, Manne och Blauh, igår lite oseriöst ;-)
Hade du senast en msn konversation med? Ingen aning, H-A tror jag :s
Spelade du tv-spel med senast? Sanna :p
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Men ^o) Hawns såklart
Vill du kasta en sten i huvudet på? Mouhaha, blir sånt liv om jag skriver de ;>
Förtjänar att dö? Ingen
Är söt? Sanna
Vill du sova jämte inatt? H-A


VAD

Gör dig glad? Musik, alkohol, pojkvän, vänner, lov osv
Gör dig ledsen? Bråk
Vad vill du helst göra nu? Att den här ska ta slut någon gång ;o
Önskar du att du slapp göra? Tvätta...
Vill du ha nu? Money money money
Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar och parfym ;>
Längtar du till? Jul och 18 års dagen
Tycker du om dina betyg? Just nu, ja. Fick MVG på LMK-provet
Ångrar du i ditt liv? Att jag fick det temprament jag har ärvt av mamma
Är det bästa som hänt dig? Svårt att säga
Hur mycket är klockan? 15.17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0