Rockin' all over the world

Måste skriva en novell som ska vara inne på onsdag, någon som har förslag på vad den kan handla om?
Blir väldigt glad för snabba förslag ;-)
_
Mamma sjukanmälde mig idag, för kan inte vara i köket när jag är förkyld.
Skulle inte vara så kul om man smitta ner all mat ;D
Så jag och Hasse sov till klockan 12, sen kring halv 2 for vi till han och käka frukost ;-)
Halv 3 skjutsade han mig till skolan, så gick jag på engelskan iaf.
slutade halv 4, tog bussen hem och satte mig och såg Heroes.
Kring 7 tiden följde jag med syrran, mamma och pappa och kolla syrrans lägenhet,
fixade inför tapetseringen imorgon osv.

Påvägen hem for vi förbi rimi, så köpte mamma satsumas, kola tårta och jag köpte en Ben & Jerrys Half baked.
Vrålgod, men blev proppis svin snabbt :P¨
_
Föresten, nu har jag inte rökt ett enda bloss sen i lördags kväll.
Tror att nu dagarna som kommer blir svårast. När man är på skolan ode.
Menmen, bli inte förvånade om jag blir förbannad eller börjar grina av minsta lilla ;-)
Ska verkligen försöka sluta nu, för Hasses skull :-) och mina pengars skull ;)

Ha en bra kväll, heeejs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är! Lycka till :)

2008-11-04 @ 00:10:36
Postat av: sanna

jag skrev om du vet tjejen om hade cancer "levaidag" och om hur hon dog och att när hon var död så såg hon alla men att hon viskade i deras öron att hon kommer vaka över dom, och jag skrev som om hennes sista dag. och petra skrev en novell om tjejen caroline om hur hennes sista dag var pch sånt :)

2008-11-04 @ 07:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0