Oh-ah, just a little bit

Oh-ah, a little bit more!

_
Har skrivit färdigt novellen idag, äntligen.
Idag började vi 08.20 med att ha servering, vi satt i typ 70 min och lärde oss olika vikningar av servetter ;-)
Sen hade började bilden klockan 10.05. Eftersom engelskan var inställd så frågade vi vår samhällslärare om vi kunde få en hemuppgift så vi fick sluta, istället för att ha 3 timmars hål. Det fick vi, så vi slutade för dagen ungefär klockan 11.15.
Då kilade jag iväg till Hasse, som låg och sov. Så sov med han i ca 3 timmar.
Sen gjorde vi faktiskt inte så jävla mycket om jag ska vara ärlig.
Tog iaf bussen hem 18.04, så käkade jag chicken nuggets m. ris och currysås. Sen dess har jag bara suttit här.

Men nu ska jag fixa den där hemuppgiften, så hon inte grinar ihop imorgon.
Puss på skinkan ;-*

Kommentarer
Postat av: sanna

haha varför är du så smart?!?!?! :) diggar dig ;)

2008-11-12 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0