Walking on sunshine

30 grader varmt när jag vaknade, ringde Sandra så drog hon, jag, Micka och Sanna till alder.
Vi låg där och stekte med Hawaiian Tropic Coconut Oil, badade och snackade. Sviin skönt.
Sanna drog ganska tidigt men vi andra låg kvar till halv 5.

Tror ni de var lite skönt i vattnet eller? ;) och tro det eller inte, men jag simmade faktiskt över till andra sidan ;D
Trots min fiskfobi. Haha. Men det är faktiskt inte så farligt så länge en massa andra badar : )

Nu ska jag iaf hoppa i duschen, käka och sen ringa Elli odom.
Ikväll skulle jag hitta på nå med Hasse också trorjag :b om han nu inte har en massa annat för sig.
PUSS


-
My oh my, what a wonderful day, plenty of sunshine heading my way.
Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-a.

Mister bluebird on my shoulder.
It's the truth, it's actual, everything is satisfactual.

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-a.
Wonderful feeling, wonderful day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0