Umeå

Vart i Umeå hos Magnus, Maria och Linus torsdag - söndag, vart riktigt mysigt faktiskt.

Fredag var vi på stan och shopppppade :) skönt att äntligen fått pengar!
Sen efter det så kom Joel och Josefin som var bjudna på middag i Sävar ;)
Spelade Pase 10 på kvällen och fetade somfan ;o

Lördag var vi bara och tog det allmänt lugnt, vi gick en promenad runt i Sävar och kolla ode :)
Sen på kvällen spelade vi igen, hehe.

Söndag for vi klockan 10 allihop ut till Vännäs/Ockelsjön till Josefins stuga.
Sååå sjukt fint och mysigt de var där :) Vi åt lunch där och sen lite tårta.
Efter maten så for jag, pappa, Joel, Julia, Johanna (Josefins systrar) och deras pappa ut med lillbåten och kollade runt ute på sjön. Efter det stod vi och prata och sen började vi rulla mot Boden igen.

I bilen upptäckte jag att jag hade bränt mig och var helt röd på axlarna och i ansiktet, FÖRBANNAT ont gör de ;/
så det kan gååå..

Inköpslistan då;

  • Svart-vit rutiga shorts
  • 4 tubtoppar (röd, grön, gul och vit)
  • Svart klänning
  • Linne
  • Svart "bolero-kofta"
  • Bh och trosor
  • Proffs Ocean mist spray
  • Lypsyl - LypMoisturiser Honeyberry (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
  • Jag har aldrig-kortlek
  • Sanning och konsekvens-kortlek
  • 2 näspiercingar
  • 6 par örhängen
  • Hawaiian Tropic Cool Aloe Gel Aftersun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0