Stek

Dagen började med att syrran kom och väckte mig för att hon ville att jag skulle komma ut på gården och sola.
La mig på en filt, med en korsordstidning, päronsoda och en fläkt (maddes knep) bredvid mig kring 12.
Där låg jag till typ 4, då frågade Sandra om jag skulle med till aldersjön, så cyklade dit : ) kom fram typ 5.
Vi tog oss ett dopp i vattnet och sen satte vi oss på stranden och snackade om ditt och datt.

Hoppas det blir bra väder imorgon också, då ska jag ringa och väcka henne så drar vi dit igen.
Känns så skönt att ha fått lite färg iaf : ) men ska försöka få lite mer där till.
Har ju vart i Bulgarien dessutom, och med tanke på det så känner mig som värsta blekfisen ;>
Eller.. jag ÄR värsta blekfisen. Haha

Jaja, mer har inte hänt idag. Tog mig en dusch när jag kom hem, svinigt skönt var de ;)
Sen har jag bara sett vänner, vilket jag ska fortsätta göra nu trorjag. Eller om de blir någon fet film, får se hur jag gör.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0