Sol sol sol

Så jävla varmt de varit idag! uuh, typ dött :)
Nå, jag ska ju inte klaga precis, härligt är det ju.
Låg och stekte lite med cocos olja när jag vaknade, sen kring halv 5 drog jag, Elli, Natti, Sanna och Frippe till Alder.
Blev inge dopp för mig idag, men första doppet blev ju i söndags :)
Vrålskönt, då drog vi en massa till Alder och gjorde upp eld.
Haha, Dennis, Niklas och AT jävlades med Sanna och Natti då, lät dem inte komma in från flytbryggan.
Jävlar i mig vilket liv de var :D men skit kul iaf.
Sen när Sanna väl kom upp på bryggan så putta hon i Dennis med mobil oallt ;) rätt åt han, haha

Ikväll får man se vad som händer, ska iaf se lite Ghost Whisperer nu trorjag,
så .. vi hörs ;) Pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0