Mamma Mia!

Var på bio med syrran igår och såg Mamma Mia, svinbra var den faktiskt :) Man blev sådär glad av den. Haha
Efter det börja vi vandra hemåt, men så kom Hasse och hämtade upp mig på rimi.
Vi for hem till han, såg tv osv.
Sen när jag kom hem, la jag mig och såg Ghost Whisperer, vilket jag nu sett alla avsnitt av som kommit ut.
Svin bra äre, och tror ni inte de slutade med värsta grejen också ;o suck
Aja, bara fortsätta med 10 säsonger av Vänner nu.- Hehe

Idag har jag faktiskt typ ingen aning vad som händer, får seeeeeee.

Har ju kommit in på 3 olika skolor och 2 av dem är i Småland. Åh, känns så jävla tungt att behöva tacka nej och skit,
med tanke på att jag jävligt gärna vill gå Glasblåsning, men vill inte flytta. Ska iaf gå en kurs i de efter gymnasiet istället :)

Anyways, ska nog lägga mig och se Vänner nu trorjag eller kanske ringa någon, äh, får se hur de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0