I bless the rains down in Africa

Kvällen blev med elundarna, drog till Korpen för killarna skulle typ spela basket.
När vi satt där helt ensamma, så öste de bara in folk som skulle skejta osv ;> haha.
Efter de så drog jag, Elli, Frippe, Sanna, Natti och Markus till Elli och Frippes nya lägenhet : ) Nice vare.
Spelade lite Need for Speed, snacka osv.
Natti och Markus drog, och sen kom Lappen. Chillade på och snacka om HR.

Sen började jag gå hem där ifrån och när jag gått halv vägs hem så insåg jag att mina ben höll på att lägga av ;o
Helt slut alltså, höll på att dö!  Nå, tog mig hem iaf ;]
Nu funderar jag på om jag ska vika in alla kläder jag har på soffan (det är ett berg) in i garderoben..
Känns tungt men måste ju börja någonstans. Får väl se nå fränt medans.
Aja, LK imorgon, fredag och lördag :) fett somfan alltså!

Orkar inte skriva mer nu, så hejdå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0