Helgen

Lördag:
H-A kom och hämtade mig, vi for hem till han ode.
Han skulle hämta Timmy och Linda från Luleå så följde med.
Skjutsa hem dem och sen for vi tillbaka till Luleå och han bjöd mig på bio :) Hancock, se värd!
Filmen slutade kring halv 1 och då åkte vi runt lite innan vi for till stan.
Kom hem där kring 2 och då blev de vänner och sova ;)

Söndag:
Vaknade, såg lite vänner, duschade osv.
H-A kom till mig sen och vi for ut en sväng, fan vad varmt de var ;o
Skulle hem och käka så vi for till mig, efter maten så la vi oss och såg Never Back Down.
Efter det så for vi ut, blev Rönnbäcks och sen Gruvberget och Alder en sväng :) myyyys.
For hem kring 12, tog mig nå att äta, sen la jag mig i sängen och såg ännu lite mer av vänner ;> hehe.
Men var så jäkla trött att jag somna väldigt snabbt. japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0