Got a glimpse of the sun

Var på stan med syrran idag kring 5 tiden, köpte mig en ny foundation.
Sen for vi hem och käka, köttfärspaj. Mums!
Efter maten kom Lena över, vi satt hela familjen och snacka om massa stuff ^^

Var med Elli, Natti, Sanna och Frippe, vi gick till Smörblomman och chillade där någon timma.
Martin, AT, Dennis och Markus kom också dit. Så gick vi till Johan där Jessie, Morat och Freddy var.
Gick till campingen för att de var nå småflickor som ville att storpojkarna skulle komma ;)
Men grabbarna fick dissen ;) haha!

Så drog vi till kläppen typ, satt där och snacka ett tag, och sen gick jag, Sanna, Natti och Jessie hem.
Nu sitter jag här och tankar lite musik, prata nyss med Madde gumman som kommit hem från tyskland osv.
Blev så glad när du ringde :)
Meeeeeeeen, nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva om dagen.
Ska väl snart lägga mig och se Vänner ;b 

;-*

Kommentarer
Postat av: maddehansen

Tack gumman, dom få orden värmer mycket för mig.

Även om jag inte hört av mig mycket under dom dessa månader så betyder det inte att jag älskar dig mindre för det. Du är min ända och eviga vän <3

2008-07-20 @ 02:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0