"we don't talk like that.." i know.. sorry..

HAHA, I LOVE IT. så jävla rolig reklam alltså :D Gets me every time.

Kvällen igår vart riktigt bra :-) Jag och Madde tog en prommis till Manne kring nio tiden.
Så satt vi och sackade med han om allt ni kan tänka er fram tills klockan ett när vi började gå hem.
Jag hade iallafall helmysigt! :-)

När jag kom hem la jag mig i sängen och läste Harry Potter fram tills typ tjugo i fyra och efter det slog jag på ett OTH avsnitt och somnade sen. Sov till halv ett när man blev väckt av en massa sms av H-A.
La mig och läste igen, så nu har jag bara 15 sidor kvar, alltså betyder det att jag hinner göra den muntliga redovisningen imorgon på engelskan och får vara ledig från engelskan på tisdag. SKÖNT ;-)

Men ska duscha nu, läsa igenom inför hygien provet imorgon och sen sticka iväg till H-A.
Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0