Trött

Somnade igårkväll klockan halv elva, jävulskt skönt vare.
Så jag sov till klockan sju (!! + att jag hade sovmorgon till tjugo i tio) när HANS-ADRIAN ringer och väcker mig..
Han ville att jag skulle komma till han, för att få träffa mig innan han åker till ö-vik.
Och han lovade till och med att jag skulle få sova en stund där.
Så efter några minuters tjat gav jag med mig (som vanligt) och så kom han och hans mamma och hämta mig.

Men när vi kom hem till han så la jag mig i sängen, men nää, då fick jag inte sova. SUCK.
Sen missade jag bussen också, så kom ca 30 min försent till datan som jag sitter på nu.
Något sjuk vecka alltså, varit uppe före fan 3 dagar nu. Haha
Men lär ju få sova nu när han åker iväg ;-) PUSS på dig.

Glömde dessutom matteboken, miniräknaren och skrivboken hemma.
Så är utan material till både svenskan och matten, vilket är de enda vi har efter de här.
Sts, ska göra nå annat nu, typ spela nå kul spel. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0