Mellandags rea

(SKREVS IGÅR, HAMNADE SOM UTKAST)

Hasse kom till mig kring 03.00, slog på Happy Gilmore och somnade kring 04.30.
Vaknade klockan nio av att madde ringde, somnade om och gick upp tio.
Gjorde mig iordning, så skjutsade pappa mig till madde, så drog vi till luleå :-)

Gick omkring, de kändes hopplöst att jag skulle hitta nå.
Tappar lusten totalt när de är så mycke folk!
Man orkar inte ens kolla ifall man hittar nå eftersom man måste köa en timme för att betala.
Nåja vi mötte upp sanna och gick och käkade på Max eftersom Ban Thai inte hade någon buffé.
Efter de fick jag upp gnistan litegrann ;-) Hehe.

Köpte:
- En svart kappa
- En brun och en vit stor t-shirt
- Två nässmycken
- Svarta glansiga leggings
- En fusk-päls kofta/jacka

Sen när vi kom hem till madde så bytte vi julklapparna, och fick ett vrålfint halsband som jag såg på glitter :-)
Vita och turkosa stenar typ. åååååh :') tack!
Pappa kom och hämtade oss, så for vi hem till mig och såg Ned Kelly.
Slumrade några gånger men gjorde inte så mycket eftersom jag sett den typ 4 ggr.
Kring tio tiden gick vi på en promenad till stan och tillbaka.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, eftersom jag ska till luleå klok


Kommentarer
Postat av: Fride

Du är tydligen utmanad...

kolla min blogg..

2008-12-29 @ 17:49:59
URL: http://traxxiefride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0