Lite funny jokes ;-)

1. 3 möss satt och skröt. Den första sa: Jag är så tuff att jag använder råtfällan som bänkpress.
    Den andra svarade: Jag är så cool att jag dricker råttgift. Då gick den tredje.
    De andra frågade: vart ska du? - "Äh, hem och sätta på katten!"

2. Pappan till sonen: - Snart kommer storken med ett litet syskon till dig.
    Sonen: - Jäkla pucko! Hela stan är full av brudar, och du sätter på en stork!

3. Lägg två nötter i jorden och man har jordnötter.
    Lägg två nötter på en val och man har valnötter.
    Vad har man om man lägger två nötter på hakan?
    - En kuk i munnen!

4. Det var en skåning och en engelsk kvinna som satt på ett tåg, dom sa inget till varandra.
    Efter ett tag sa den engelska kvinnan
    - What a handsome face.
    Då svarade skåningen
    - Naj, de va hunden!

(Uttala "What a handsome face" på skånska)


Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha;)

2008-12-02 @ 22:11:30
URL: http://josefinbaackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0