Yeeeeeesss

Prima J - Nadie (No One)




Var med Madde igår kväll, vi gick till Lundakyrkogården där både min och hennes farfar ligger.
Vrålkallt var de ute och länge tog det att hitta Maddes farfar, men tillslut gjorde vi de iaf.
Vi tände ljus osv. Känns så hemskt, inte varit dit på säkert ett och ett halvt år.

Gick hem efter det, såg One Tree Hill. Sen kring halv fem i morse kom Hasse.
Vi sov till elva, då drog han iväg igen. Jag somnade om till två.
Städat lite, sen tog jag bussen till stan, köpte färdigt julklappar och lite till mig ;-)

Det blev risgrynsgröt till middag, och nu sitter jag här.
Ska göra den där svingoda citronsillen senare :-) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0