I'd crawl across this world for you

Mamma och pappa for till Piteå igår kväll och kolla när Joel och Josefin spela och sjöng på Black Box.
Baby kom hit kring typ 8 kanske, vi gjorde inte så mycket, såg på tv och myste lite.
Men så var han tydligen svin trött och somnade kring 10. Det var kanske lite tråkigt ja.
Nåja, tjurade lite och såg One Tree Hill till typ 2, sen somnade jag.

Tydligen hade han vaknat klockan 6 i morse, vilket jag förstod att han skulle göra ;-)
Men han väckte mig iaf inte, han försökte väl kring halv 9-9 någon gång,
men somnade om och blev väckt klockan 10 ist.

Vi gick och käkade frukost och sen gick vi och la oss igen :-) hehe.
Såg nå filmer, myste på och så somnade vi.
Vaknade halv 5 och då började de ringa en massa.
Hasse skulle och träna så hans mamma kom och hämtade honom
och sen kom Sanna och hämtade ett lucialinne.

Tänkte plugga lite matte nu typ, sen käka och duscha.
Så ska jag väl göra nå bra ikväll kanske :-)
Föresten, för er som inte förstod så var HR08 ledig hela dagen today ;-) Skönt somfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0