Handbolls EM

For till Madde och såg Sverige - Vitryssland dam handboll, 21-21 blev de.
Snacka om att man börjar ångra att man slutade spela :b Blir fan svin sugen.
Men skulle inte orka börja spela så seriöst igen eftersom att jag tappat så mycket,
men att spela i ett korplag kan jag tänka mig :-)

Ska iallafall mest troligen med Madde till HV1FRs salonger och få gratis frisering :-)
Känns bra när man lever snålt fram tills jul pga alla julklappar man måste köpa.

__
Gubben sov här inatt, vi såg The Incredible Hulk och jag lyckades väl somna när de var 20 min kvar.
Bara för de ska ni inte tro att den är dålig, för den var bra av de jag såg :-p
Nåja, jag somna väl kring 1 och han kring 2 kanske.
Så vaknar han kring typ halv 6! och jag vaknar för att han är vaken.
Och inte fick jag somna om heller, nä, då var jag tråkig, bara för att inte han kunde somna ;]
Sååå, jag var vaken klockan 6 och hade sovmorgon till 10..... suck.

Ska lägga mig nu, läsa lite i den engelska Harry Potter boken som ska vara utläst på ca 2 veckor.
Sen ska jag somna till Chuck. Ha det! Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0