Ärligt talat

1. Skulle du lämna Sverige för Den Stora Kärleken, om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?
- Om jag var helt säker på att det skulle hålla mellan oss, och släkt och vänner kom och hälsade på.

2. Har du några släktingar du tycker riktigt illa om?
- Nej, inte de. Finns dom man irriterar sig lite på, men älskar dom fortfarande :-)

3. När bad du till Gud senast?
- Oj, kommer inte ihåg, men säkert inte länge sedan :D

4. Skulle du klara av att mörda någon? I så fall hur?
- Nej, de skulle aldrig mitt samvete palla :b

5. Du upptäcker efter en månad att du fått fel barn på BB. Vad skulle du göra?
- Bra fråga, skrikit somfan på dom som jobbat där och försökt få tag på min unge.

6. Du ska dö i kväll klockan 23. Vad gör du?
- Svårt att säga, men skulle ringt till alla som betyder något, berätta hur stor betydelse dom haft i mitt liv, efter det hade jag kanske rökt på och tvingat hit Hasse för att vara vid min sida när jag slocknar.

7. Du får reda på att din pojk/flickvän medverkat i en porrfilm. Vad gör du?
- Om det vart under tiden vi vart tillsammans hade jag spöat skiten ur han och leftat. Om det vart innan så hade jag väl blivit arg för att han inte berättat och att han gjort de ;-) Hade väl försökt förintat filmerna också.

8. Du blir förälskad i din bästa väns pojk/flickvän. Vad gör du?
- Undviker honom och hittar en annan ;-)

9. Du får välja mellan att rädda livet på 10 000 människor i Indien, 40 personer i din skola eller din bästa kompis. Vad väljer du?
- Svår fråga, antingen 40 personer i min skola eller min bästa vän. Blir nog min bästa vän antar jag.

10. Skulle du vara beredd på att sälja din vänstertumme för 200 000 kronor?
- No way in hell! Pengarna tar slut för fort, möjligtvis för några miljoner ;-)

11. Vad skulle du göra om du fick ändra på ditt utseende?
- Fettsugning, tjockare hår, sillisar och mindre fötter :p

12. Har du någonsin önskat att du var någon annan - vem då? Tror du någon har velat vara du?
- Självklart har jag de, massor av olika människor. ;> Skulle gissa på att åtminstone en liten individ velat vara jag.

13. Skulle du kunna tänka dig att dränka en kattunge om du fick en skidresa till Alperna?
- Aldrig i livet!

14. Skulle du kunna äta en hamburgare på en offentlig toalett?
- Öhm, kanske inte på toastolen, men i själva rummet ja.

15. Vart skulle du bege dig om du fick resa i tiden? Skulle du åka även om du visste att du bara hade 50% chans att återvända?
- Inte en blekaste. Nej, det hade jag inte.

16. Precis som i sagan får du tre önskningar. Vilka skulle det vara?
- En inkomst på 3 miljoner i månaden, lycka och kärlek.

17. En människa faller ihop på gatan. Skulle du använda mun-mot-mun-metoden?
- Tror inte det i detta läge, men man vet aldrig om du väl händer.

18. Ditt hus brinner. Du har chansen att rädda ett föremål. Vilket skulle du välja?
- Datorn tror jag.

19. Hur skulle du vilja dö?
- Så smärtfritt som möjligt, mer vet jag inte.

20. Läser du någonsin andras sms/dagböcker?
- Sms har väl hänt ganska många gånger ;o och har läst en dagbok, efter det fick jag jätte dåligt samvete.

21. Skulle du kunna offra ditt liv för någon eller något?
- För någon: Ja. För något: Nej.

22. När grät du senast?
- Igår, och har ingen aning om varför ;> hahaha

23. Skulle du klara av att leva helt ensam i två månader?
- Ohja :-)

24. Du är ensam hemma. En vilt främmande person ringer på dörren, säger att han är jagad och behöver ringa till polisen. Skulle du släppa in honom?
- Ja, så länge han inte såg riktigt creepy ut -.-

25. För att få ett jobb du alltid drömt om måste du låta bli att sova en hel vecka. Skulle du ta det?
- Ja, jag skulle iaf gjort ett försök?

26. Du hittar en plånbok med tiotusen kronor i. Ägaren är en person du avskyr som pesten. Behåller du pengarna?
- Förmodligen? :P

27. Du blir erbjuden en roll i en storfilm. I en scen ska du hoppa fallskärm. Tar du rollen?
- Yesbox :-)

28. Skulle du kunna tänka dig att dopa dig för att klara av en idrottstävling eller ett prov i skolan bättre?
- Nja, beror på allvaret i provet :P

29. Om du kom över ett medel som fick alla människor att tala sanning - skulle du använda det?
- Självklart :-)

30. När ljög du senast för dina föräldrar?
- Kommer inte ihåg, men någon gång i veckan kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0