Peacemaker

I natt har H-A sovit hos mig, myspys. Vi såg typ film osv.
Sov med balkongdörren öppen dessutom, SVINkallt, så vaknade någon gång tidigt på morgonen och gick som en zombie ut i hallen och hämtade min flisfilt, och stängde sen dörren ;)
Nåja, sen vaknade man klockan 11 av att mitt pucko till syrra spela så jävla hög musik............. Blev supersur.
Jag hoppade i duschen, käkade. Sen for vi till han, han käkade och så drog vi till Dollar Store.
Så stod han där och tjata om att vi skulle dra :P tjuris

Vi for någon sväng, och sen hem till han igen :) Vi la oss i sängen, slog på tvn och somnade i typ 1 timme.
Lyckat. Men sov ju typ 6 timmar inatt bara också, så vi förtjänade de ;>
Senare kom Timmy och Linda en stund, så sen skulle Hasseboi och träna så for hem och käkade och nu sitter jag här mätt som ett svin ;)
Joll och Josefin kommer väl snart från Vännäs, så blir fullt hus. Så får se om de blir att bara vara hemma ikväll.
Ska ta ett allergipiller och mysa lite med Casper också ;) Haha.

Nu ska jag nog se lite Bones och måla naglarna tänkte jag, har haft de i tankarna i några dagar, men har inte idats.
Bara höra av er om någon vill hitta på något någon dag ;) Skulle vara kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0