"Party Party!"

Riktigt kul igår :) Sötaste kom och hämtade mig hemma, så for vi till han.
Låg och myste, snackade osv ;-* Sen for vi och fixade alkohol, eller ja, han gjorde de ;)
Han skjutsade mig till Tenbäck i Bodsvedjan, där förfestade vi.
(Jag, Elli, Sanna, Natti, Martin, Frippe, Lappen, Tenbäck, Jeppe, Isak) tror inte jag glömt någon nu :b
Var där ett tag och sen drog vi ner till älven, gjorde upp en brasa, satt och snacka och sjöng.
Så kom Madde, Johan och Morat dit också. Och lite senare kom även Dennis och Niklas.

Ringde Pappa och bad han komma och hämta mig och Niklas senare, för vi orkade inte gå.
När jag kom hem gjorde jag leverpastejs mackor som vanligt och sen la jag mig i sängen.
Såg färdigt Cruel Intentions som jag börjat se tidigare på dagen och sen såg jag Den Lilla Sjöjungfrun 2 ;)
Somnade och vaknade typ halv 8 av att jag hade så satans ont i huvet och var törstig, drack lite och så fick jag ont i magen. Haha. Aja, lyckades inte somna om heller, så efter en timmas försök till att somna så slog jag på Ringaren i Notre Dame. Somnade efter halva och sov tills Mamma kom och väckte mig kring halv 1.
Hon gjorde Mannagrynsgröt åt mig och nu sitter jag bara här :) Ska snart se en film trorjag, sen får jag se.

Puss ciao ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0