Luleåkalaset

Lördag: Jag, Natti, Sanna, Elli, Frippe, Lappen och Markus tog bussen från smörblomman till Luleå.
När vi kom dit väntade vi på några andra, köpte korv på Pressbyrån och slöade på.
Elli odem drog till någon fest och jag, Sanna och Natti gick runt och träffa folk, drack lite och hade askul :)
Efter det så blev de svintråkigt. Vi drog till festen, var där ett tag, sen drog vi alla, försökte få tag på alkohol.
Jag och Natti tjura ihop på alla, sen såg resten av kvällen typ ut så ;> började frysa somfan där på slutet också.
Aja, kring 2 när alla skulle till bussen så cyklade någon jävel in i Elli så hon fick ett djupt sår i armvecket ohelvete ;s
Fan så ont de såg ut.
Dem kom på bussen som gick kl 3 och jag, Sanna och Natti fick skjuts hem med Hasse :)
Bilresan hem var faktiskt svin kul också, haha, hämtade upp syrran i stan som kommit med bussen och så for vi hem.

__
Fredag
:
Började dricka lite grann på Gammeläng i väntan på bussen som gick kl 20.11. På bussen var det jävligt kul.
Massa elundare som vi satt och snacka, drack och sjöng med ;) hehe. När vi kom fram till Luleå så väntade vi på att Tenbäck osv skulle komma med andra bussen. Träffade Annie, Emma och Josse under den tiden :b
Alla gick typ ifrån mig, Nattis, Frippe och Lappen så vi skulle upp till Numan på någon fest, men hittade aldrig dit ;)
Så det blev att gå till stället från i torsdags och dricka. Satt där, "vuxna på stan" kom förbi och snacka med oss och gav oss godis :b Dem gick, så efter en stund kom snutjävlarna och hällde ut min nästan jävla fulla Bacardi Grand Melon!!
Blev svinigt jävla sur, så gick vi till Max och träffade Hasse odem, stod och snackade med Elina en stund, sen gick hon.
Hasse ville och se Millencolin så han betalade in mig =') åh, typ världens sötaste.
Efter det så gick vi runt och snacka med faggefolket och massa andra, sen kring typ kl 2 så fick vi skjuts hem av någon han kände :b Dem stanna och käka på Max efter vägen, sen for vi till stan och jag var väl hemma kring kl 03.30.

__
Torsdag
:
Jag, Nattis, Jeppe och Martin fick skjuts av Jeppes bror, vi kom fram till Luleå kring kl 20.30.
Då gick vi en bit bort från Max, satte oss där, drack lite och väntade på Sanna, Elli, Frippe och Lappen som åkte med Sannas syrra. Dem kom efter ett tag och då började vi med Jag har aldrig- och Sanning och konsekvens-kortlekarna.
Jävligt kul hade vi. Sen gick vi där ifrån typ 21.30, skulle till storascen och se Nordman, men när vi kom dit så strömmade det bara en massa människor därifrån. Så tydligen hade Rixfm festivalen slutat 21.30 fastän de stod till 23.00 i tidningen.
Vi gick till gågatan, satt där en stund, sen gick vi till busstationen för och se när nästa buss gick till Boden.
28:an stod redan där så vi hoppade på.
Jag och Jeppe blev svin pissnödiga på bussen, så Sanna sprang fram till chauffören och fråga om vi kunde få en pisspaus i Sunderbyn. Vi fick 2 min på oss. Vi kutade somfan till buskarna som var en bit bort, pissade, såg att bussen började röra på sig, så började jag springa, men de var två andra som också vart ut som stannade bussen, så började den fara igen, och vi hann precis på den :D Haha, skit kul vare.
Jaja, när vi kom till Boden så hoppade jag, Sanna och Nattis av vid Gärdans, för vi skulle till Max.
Sanna och Nattis käkade och sen drog vi till Korpenskolan, sen till BBarenan för alla andra var där.
Vi snackade, spelade basket och några drack lite mer : ) Efter det gick jag och Nattis hem.

Dagens: När vi skulle till Max så genade vi över spåret. Klättrade över ett stängsel och när vi skulle över det andra så såg jag att man kunde krypa under istället, började ta mig under och doppade hela huvudet och handen i brännässlor. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0