Krasslig

De suger, håller på att bli sjuk ;<
Fått svinigt ont i halsen och hosta idag, Josefin har typ smittat mig och Joel.
Haha, aja. Det går väl förhoppningsvis över snart. Längesen man var riktigt förkyld faktiskt.

Nåja, skolan började idag 8.30, och slutade typ 10.15.
Då gick jag, Jenny, Elina och Jessie till Dagobert där jag käka en kycklingmacka ;)
Jenny och Elina drog hem, så gick jag och Jessie o kika lite på stan.
Vi träffa Jutta och Micka, så vi följde med dem en sväng till Korpen.
Mellan 11.30 - 12.00 så gick jag till min snyggis =)
Han låg och sov, han gick också och la sig klockan 7.30, samtidigt som jag gick upp ;>
Iaf. Han somnade om efter att han vart och låst upp åt mig.
Han vaknade först kring 15.30, då jag råkat somna i 20 min.
Dom andra 3 timmarna satt jag bara och såg tv och såg på när han sov -.- Haha

Han vaknade och vi myste på, så ringde mamma om att de var mat, så han skjutsa hem mig.
Vi käkade fläskfilé m. special-ris och kantarellsås. SVINgott.
Efter det smet jag och Maja iväg ut på stan och köpte en födelsedagspresent till brorsan.
Det blev ett Guiness World Record spel och en ask med nå choklad.
Sen drog vi hem, jag duscha och sen fikade vi med Joll & Josie's kompisar som var på besök.
Nu sitter jag här och har vråltråkigt. Ska nog lägga mig och somna till Bones skulle jag tro.

Pusstja ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0