Hejdå sommarlov.

Ja vad ska man säga, tror HR kommer bli super.
Idag så har vi först bara vart i aulan, sen lyssnat när dem snackat och sen kollat runt i den halvfärdiga restaurangdelen.
Skönt att man känner några i klassen iaf :b

Vi slutade ungefär 11, så då gick jag upp till Frippe och Elli där Martin, Tenbäck, Lappen och Ante också satt.
Sen gick jag, Elli, Frippe och Lappen tillbaka till skolan för att käka lite.
Och efter gick jag till Hasseboi. Somnade där en stund med han, och sen har vi väl inte gjort så mycket ;)
Kom nyss hem, så ska se lite Bones i väntan på maten trorjag.

Ikväll får jag se vad som händer, inte bestämt mig än.
Och Joll fyller 23 år imorgon ;s Haha, Gammelgubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0