Dance like there's no tomorrow

Sov hos Hasse i natt, mysigt som fan :) Fast trött som ett svin nu och har ändå sovit 1½ timme sen jag kom hem.
Jaja, vaknade på morgonen och mådde pissigt värre. Illamående och helvete ;/
Kan berott på att jag inte åt nå mellan typ 19 - 14. Aja, det värsta gick över när jag sov och snart ska jag äta.
Värsting middagen som mamma och pappa kokat ihop för att min faster och hennes sambo ska komma och äta här :)

Förrätt: Kräftstjärtssoppa
Huvudrätt: Kyckling lindad i parmaskinka och bakade ostpotatishalvor (typ eller nå)
Efterrätt: Hallonparfait

Allt de där är jävligt gott, men får se hur mycket jag får i mig :b
Sen blire väl att dricka med elundarna trorjag, om jag orkar det vill säga. We'll see
Nu ska jag fixa till mig lite iaf, känner mig lite risig. Vi hörs, pussssciao ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0