Boden Crusing

Hasse kom och hämta mig kring 20 med Daniels Pontiac, svin frän bil, värsta Grease-känslan :)
Så åkte jag med Hasse, Daniel, Linda och Erika, for till garaget och lite runt i stan.
Sen orkade inte Hasse köra mer, så for och hämta hans bil, körde lite.
Efter de ringde Timmy och så bytte vi till hans bil, så kom Springare också.
For runt och sen for jag och snyggis till Shell, och så kom vi nyss till mig, men nu är han och skjutsar Timmy igen. Snart får jag väl mysa med han om han bara skyndar sig :)

Hostar på som vanligt, men de är inte lika illa som det brukar vara när jag är förkyld som tur är.
Imorgon får jag se vad som händer, ska vara med Madde på kvällen trorjag.
Nåja, hoppas alla haft en trevlig kväll.




... kom precis på att jag har läxa tills på måndag ._. ska skriva ett jäkla personligt brev oshit.
FAKK vad jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0