Bara därför ska jag inte ringa

så är det.

Vart med min sötnos typ hela dagen, följde med han till hans systers familj där han fixade sin CV.
Sen for vi hem till mig, såg Forgetting Sarah Marshall, så jävla kul ;) haha.
Efter de for vi till han, myste och såg tv. Sen skjutsade han hem mig, sett CSI och nu ska jag snart sussa.

Laddat hem första säsongen av Two and a Half Men, och tankar 3 säsonger med Bones nu.
Skönt att äntligen ha nå att se på, ist för filmer. Så jobbigt när man somnar, då ids man typ aldrig spola dit man var ;b
Anyways, ska gå och lägga mig i sängen och slå på nå bra. Orkar inte föra över 2½ men till externa, så blir nån film ikv.

PS. påminn mig om att jag ska köpa chips och dipp imorgon! ;]



Hans-Adrian ;-*


Kommentarer
Postat av: Rolle

Kul å läsa att du har träffat en K som du trivs med...

2008-08-15 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0